paus

Jag var tvungen att ta en paus i pluggandet. Jag tycker ett blogginlägg är okej att ta paus för.
 Var femte minut slår jag handen i bordet i ren frustration och var femte sekund sätter jag ansiktet i händerna och suckar djuupt. För att det inte går. För att det är så förbannat svårt. För att SO är något som inte brukar vara svårt, eller brukade får jag väl såga, ska det vara såhär hela gymnasiet? Mitt MVG kommer drastiskt att försvinna kan jag ju säga...

En enda upplyftande tanke. Om tre veckor och lite till är det skolavslutning och sommarlov. Då är det förhoppningsvis varmt och skönt och sol igen. Då kan jag (då Ska jag) läsa det här inlägget igen. Komma ihåg mitt elände. Minnas det och hånle åt mig själv.
Så det är väl bara att ta sig i kragen.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback