Plugg

Hej alla!
Jag måste respondera till Lisas förra inlägg och säga att jag både håller med och inte håller med.
Jag håller med om att det är en förväntningarnas dag och alla liksom antar att man ska festa.
Tji fick dom!
På någotsätt känner jag att den lugna och väldigt mysiga kväll vi istället hade var så jävla mycket bättre, jag tänkte på alla som står ute i duggregnet och tänker att "fan nu måste jag ha en kul och minnesvärd kväll" Och därför super sig fulla och blir tagna av polisen eller däckar i en buske.
Medans vi satt inomhus och åt glass med chokladsås och chillade.

Sedan till dagen idag, Första maj!
Jag är så glad för maj är verkligen min favoritmånad på hela året. allting slår ut, det blir bara varmare och varmare och man vet att snart så har man sommarlov, man har liksom flera månader av solsken, glass och parkhäng. 

    Idag ska jag var duktig att plugga, börja med min So-uppsatts så att jag inte har den hängande över mig som ett svart moln mera. Sen får vi se vad som händer ikväll, om det är sol så kanske en kvällspicknick?
Appropå det så är ju ordet picknick egentligen jättekostigt.

Puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback