jajaja!


å ljuva livet! i dag har jag loppisfyndat som en tok.
  • ett par alldeles underbara gamla skor. 25 kronor var vad jag gav. de kanske har dansat runt med någon flicka på femtiotalet eller så.
  • blommig kaffekopp. 5 kronor
  • vit tekopp. 10 kronor
  • och en plånbok. jag har superlänge behövt en ny plånbok men inte köpt någon eftersom jag då tänkt att jag inte kommer ha några pengar kvar att lägga i den. men den här kostade 5 kronor. så då har jag ju både ny plånbok och pengar kvar.

Kommentarer
Postat av: amanda

fett fint lisA!

2008-12-01 @ 19:36:53
Postat av: Anonym

jaa, asnäjs! vart fyndar du vackra föremål oh du älskade?

2008-12-06 @ 00:12:00
Postat av: Anonym

det var jag som postade det senaste inlägget./Shade

2008-12-06 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback