Dagboksbloggen continues

Japppp ännu en strålande dag (för solen strålar ju alltid ovanför molnen eller?)

Även den här dagen hade jag gjort klart mitt arbete alldeles för fort, så jag fick sovmorgon till 10.40=najs. Mindre najs var att mamma hade bokat in vaccination klockan 8.15. Så det var bara att bita i det sura äpplet och stiga upp. Men det är ju alltid trevligt att ha ett par timmar för sig själv på morgonen, och dessutom är ju numera immun mot influensa, så jag klagar inte.

På svenskan hade vi boksamtal, vilket var examinationen för böckerna vi jobbat med de sista sju (?) veckorna. Läraren var inte ens med på samtalet, så det var ju rätt chill. Franskan var också slapp som sjutton. Varför känns det som att jag inte gör ett smack i skolan för? SLAPPA GLOBALAAAAAA jag är ju TTT på att plugga.

Up next är packa inför helgen, och sedan friståendeträning i Liljeholmen. Det är hårdkörning som gäller eftersom vi tävlar på lördag. Jag vet inte om jag är särskilt taggad men man kan ju alltid försöka bli...

Hej d-d-d-då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback