hhhhhhej igen bloggis

JAG HAR HÖSTLOV OCH DET KÄNNS HELA JÄVLA FANTASTISKT!
Dagen började rätt tveksamt, men avslutades grymt bra.
   Drog till Debaser slussen för P3 Live Session. Fick stå ute och köa i iskylan i en timme och trodde lite att jag skulle dö, tills de började bjuda på muffins och varm choklad med grädde, ååå så gott.
   Sen blev vi insläppta och de var najs. Det var lite olika hiphop-artister och jag är väl inte mest känd för min smak för hiphop men jag menar, har man inget bättre för sig så kan man ju alltid prova något nytt. Till sist spelade Maskinen och alltså det var ju bara för bra! Typ. Frej Larsson är nog mest freakade människan on earth. Och det var inga våldtäktsmän där inte.
   Det hela avslutades med en fika på Café 60 och det sitter ju aldrig fel, speciellt inte på kvällen/natten. Där vill jag hänga resten av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback