julefrid

För varje dag går jag på lägre och lägre varvtal. Känns som att min puls ligger på hälften så många slag mot en vanlig dag, för att inte nämna hjärnkapaciteten, som snarare kör i 30 km/h än 110.
Det enda jag gör är att läsa, dricka kaffe, äta godis och promenera. Utan minsta hets om att fånga dagen, som alltid annars.
Eller tja, det är väl det mitt fångande går ut på just nu - vila upp min trötta kropp och min röriga hjärna. Annars kommer jag ju aldrig lyckas leva tills jag är hundra år.


Kommentarer
Postat av: anonym.

http://www.youtube.com/watch?v=oLY0eUtVlXo



denna skulle gra sig fin på er blogg. snälla, lägg upp den! :-)



Pussar och kramar!

2009-12-28 @ 17:38:14
Postat av: anonym

http://www.youtube.com/watch?v=oLY0eUtVlXo



denna skulle göra sig fin på er blogg! Snälla, lägg upp den :-)



Kramar <3

2009-12-28 @ 17:42:01
Postat av: anonym

oj det blev dubbelt.

2009-12-28 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback