mitt rum





Jag känner att jag skulle vilja göra om mitt rum. Jag har haft ungefär samma inredning sedan vi flyttade in,
och det är ändå nästan sex år sedan nu! Jag har snetak (visste inte riktigt hur jag skulle rita det på bilden hehe)
och hela snetaket+golvet är i träbrun färg. Jag tror att om man målade det vitt skulle hela rummet kännas mycket större. Såhär skulle jag vilja ha det ungefär:

-Min säng, helst vill jag ha ännu större, gärna en dubbelsäng!

- På vänstra väggen står det står ett bord, jag vill göra mig av med mitt otymliga trä-skrivbord och hitta ett fint litet gammeldags vitt bord. På borde försökte jag rita en pigtittare (ni vet en sån där spegel med en låda under)

- På högra väggen är det bokhyllor, jag tycker sovrummet blir så mycket mysigare om man har massa böcker på väggarna. Ovanför bockerna någon random tavla.

- På bakre väggen en hylla med fotografier och tavlor på. Jag tycker det är så himla fint när man har sådant stående på hyllor.

Sen har jag ju uteslutit det nästan viktigaste- en garderob! helst skulle jag ju vilja ha en walk in (who doesn't?)
Men annars har jag en idé om att på motsatta sidan hänga upp ett draperi en bit från väggen, och ha en klädställning och en byrå där.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINFINFIN! jag tror det blir super!

2009-02-12 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback