090127

Hejhej. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Har någon slags sovmorgon och egetligen borde jag väl dra till skolan och ta lite matte-handledning men jag har verkligen ingen ork. Har dessutom legat vaken hela natten och läst "eclipse" (tredje boken i twilight serien). Fy sjutton vad dom böckerna är bra alltså! Och det känns nästan lite tråkigt att säga så eftesom alla gör det, men destomindre sant för det.

Läst ut boken i morse och jag har lovat mig själv att inte köpa fjärde boken förrens i helgen. Sen är ju det roliga slut!Herregud, det här börjar ju nästan likna min Harry Potter- obsession som jag hade för ett par år sen... det slutar väl med att jag har har alla filmer och alla böcker. På engelska Och svenska.

Hahaha.

pussss


Kommentarer
Postat av: Shade

jag håller med :) Jag har fortfarande inte läst fjärde boken av twilighr serien, visserligen beror det på att jag är lat och glömsk men det började med att jag inte ville att det skulle ta slut. för det e bara så jobbit.

2009-02-09 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback