2008 i bilder

lite bilder från mitt 2008

Januari


Februari


Mars


kryssning till tallinn och jag hade lugg i några dagar

fjällen

och jag var på stay ali-konsert för första gången (bild från sissel.blogg.se)

April

Valborg. Haha sara, förlåt, jag hade ingen annan bild. Du är tusen gånger snyggare i verkligheten!

Maj

Tävlade SM i gymnastik

Juni

Bal och skolavslutning och Håkan på gröna lund och picknick och massa!

Juli

danmark

Augusti

Boomerang på vässarö

Och började Globala Gymnasiet.

September

Det var soulmateprojektet och amanda var min soulmate!

Oktober

p3 live session

November

OnStage


December

pepparkaksbak! julias bild.

Sen lämnade vi landet.

Kommentarer
Postat av: amanda

fin Indien bild, maste ha en till tekvall så vi kan se bilder aksa !!!!!!!!!!!!! hoho

soulmate var längesen det,, lovve

2009-01-12 @ 22:32:59
Postat av: sara

HAHA, men VAD gör jag?!? hahaha, jag älskar den sissta bilden ser ut som om ni vore missionärer, väldigt schnaidiggt;)

2009-01-24 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback