Det är 2009 herregud!

Och så var det 2009, herregud jag som knappt insåg att det var 2008 liksom.

Lite bilder från året som gått;



Nyår 2007/2008
Jag och Lisa (berra nr.2) nyårskramas



På jullovet var det mest chill



Det var mycket fika hela året runt. Här i Sara och Alinas kök med deras härliga vägg bakom



det var mycket pussande också.



Sen var det plötsligt vår och de första krokusarna blommade bakom husknuten



Sorbet i gröngräset



Och sen var det juni, bal och skolavslutning. Hejdå Björkhagen!



Och så var det sommarlov och jag kände mig fri som fågeln



sen var det landet...



...köpenhamn...



... och varmaste veckan på hela året var jag på Lsklingens land



Sen kom hösten och jag började på Vittra. Här i caféet med Caroline och Selina, vi spelar spel.
Det gör vi ganska ofta på Vittra.



Och ta pose-kort gör vi såkalrt också ibland!



Posa kan jag göra själv också. Framför garderoben igår kväll när kläderna skulle bestämmas.

GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer
Postat av: selina

Haha! Vi är så jävla tävlingsinriktade jag och caroline! Det ser man på bilden:) Crazyy

Postat av: lisa

shit vilken pangbrud som ligger där och solar!!! är hon singel?

(älskar loves bondbränna också hihi!)

2009-01-08 @ 12:26:22
Postat av: moaaa

tyvärr inte, men för dej kan jag göra ett undantag babe, grrrr!

(haha jag vet, charmigt!)

2009-01-10 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback