HEJ!

Hej sverige, jag är hemma nu.
Jag trodde jag skulle dö när vi klev ut i kylan.
Jag har varit på resande fot sedan i går kväll klockan 20 indisk tid. dvs 15.30 sverre-tid. Det syns i mitt ansikte - POFF sa det, så poppade det upp tio finnar på en gång. Blek är jag också. Jag förstår inte vart min solbränna tog vägen. (Om den nu ens var så mycket, i indien vågar man ju knappt bada i bikini). Jag ska bannemig sola solarium, annars kommer ju folk inte tro på att jag har varit i självaste Indien i tre veckor.
Sverige är så jävla jävla kallt, jag fryser inomhus. Det är vådligt att åka till varma ställen på vintern, det är bättre att vara lyckligt ovetande om vad som är alternativet till mörker och kyla.

Ursäkta för min bittra ton. Jag är i alla fall glad över att jag ska få träffa mina vänner, dricka kranvatten, äta färska grönsaker och frukter, äta glass och dricka mjölk.

Jag ska bara komma i ordning lite, sedan kommer ett riktigt inlägg om hela resan.

Kommentarer
Postat av: amanda

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vi väntar på dig i picasso/warhol/davinci<3

2009-01-08 @ 12:31:07
Postat av: shade

och lääängtar efter att se ditt finniga och bittra face KRAM! / slimman

2009-01-08 @ 12:32:40
Postat av: JUEELLLLYY

KOMKOMKOMKOM till oss!!!!!!! vi har en liten present till dig när du kmr tillbaxxxxx......

KÄRLEK FRÅN SHADE, AMANDA, IDA, FANNY AAAAND: THE ONE AND ONLY J-J-J-J-J-J-JULEEEYY <3<33<33<3<3<

2009-01-08 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback