FRÅN OCH MED NU TROR JAG PÅ ÖVERNATURLIGA SAKER

Jag har länge tvistat om huruvida magi, spöken och övernaturliga ting existerar.
Men nu finns inget tvivel längre.

KAMERAN ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och den behagade dyka upp på ett ställe där både jag och andra redan tittat ungefär femton miljoner gånger utan framgång. Det bevisar mer än nog att magi do exist.

Den här bilden är från Medelhavsmuseet där kameran senast användes. Jag är himla glad att bilden ändå inte kom till spillo till slut!

Kommentarer
Postat av: jueleletyyy

HAHAHm, yeeahhhhyyAAEE!!!! najjjzzz lizor



cook bild, btw. fett shiznit.

2009-03-10 @ 15:33:29
Postat av: amandis

oh oh oh haha nu fattar jag vad du menar med "kollat in min blogg"

harreminn så hett

och grymt att du hittade kameran

2009-03-11 @ 18:25:18
Postat av: alaynaaa

lyllos. mine is gone FOREVER!!!!

2009-03-11 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback