Valdag idag alltså

(älskar att jag äntligen har lärt mig hur man konverterar webcambilder... efter tre år...)

Och så har man gjort sin plikt som medborgare i ett demokratiskt land och röstat!
ELLER?
Nej, okej där ljög jag. För jag får ju inte! Är än bara ett litet barn!
Nej men jag önskar att jag fick, kunde. Blir så jävla frustrerad av att inte få lägga min röst. Speciellt när det första som hände i morse (okej, för typ en halvtimme sen i och för sig) när jag öppnade morgontidningen är att jag ser Fredrik R. skalliga huvud i jätteformat, med en fråga om man vill vakna upp med honom som statsminister imorgon.
Känner bara att jag skulle ge jävligt mycket just nu för att slippa det....
Den här valrörelsen har verkligen gjort mig rödare. Var väl inte direkt moderat innan men jag känner att ju mer dom blåa bryter upp, säljer ut och gör om ju argare blir jag. Allting verkar så jävla... dumt som dom gör.
Men, det viktigaste är ju ändå att man faktiskt GÅR och röstar, och inte förblir passiv. Fast.... rösta rödgrönt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback