Denna dagen ett liv...

Kommer ihåg det, hur dom säger det i saltkråkan? I alla fall, skulle denna dagen vara ett liv, skulle mitt liv suga getballe.

Jag har nog inte haft så ont i min kropp på...jag vet inte hur länge. Jag har svimmat, spytt, kallsvettats, varmsvettats och skrikit omöjligt många och grova svordommar inomm en timmes tid. Och allt detta bara för att min kropp fungerar normalt.
Jag gissar att detta är priset.
Jag menar, oftast så tycker jag att den mänskliga kroppen är fantastisk och att det är underligt hur mycket som fungerar.
Men idag, idag har jag hatat den mänskliga kroppens konstiga grejjer, som att man ska ha ont som om tusen knivar skar upp en och rörde om där inne. NOT NAAJS-

men. Imorgon är det julafton. Då får man presenter och julgodis och julmat och ser på Karl Bertils julafton.
Och förhoppningsvis slipper man vara in hell.

kraaam/ moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hata den mänskliga kroppen(ibland)

2007-12-23 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback