Söta människor i min fina tidning.


Jag skulle vilja ha en egen tidning.
Eller, vara chefredaktör på en i allla fall.

Jag har nämligen massa idéer som jag skulle vilja sätta på papper.
Och nu snackar jag inte om en till veckorevyn-liknande-super-girl grejj, utan en tidning som var...alternativ.

Just precis nu hörde jag i P3 om en norrlänsk snubbe som hette Krister och som byggde en sågmotorcykel. Altså en sågmotor på en cykel. han skulle få upp den till 60 km i timmen. Och han hade försökt förut men då funkade det inte, så han började helt enkelt om.

Då började jag le, stort. Det är sånt här man behöver, tråkiga julstress-dagar vill man höra om Krister i Norrland som tror att det är möjligt att montera en såg-motor på en cykel. Och att det självklart ska fungera. Till slut.

Och jag vill läsa andra roliga repotage om andra roliga Krister-typer. Och konstiga artiklar. Och skruvade krönikor.
Och bara motarbeta all annan hets och vara lite alternativ för en gångs skull.

Nån som vill joina??

pussar Moa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill joina!!
jag kan ta hand om sex och samlevnad!!! ;D

2007-12-21 @ 18:50:02
Postat av: moeyy

skitbra! och eftersom det är en orinell tidning, så får det också bli orginella sex-sidor. om fetisher och sånt. men det klarar du ;D

2007-12-21 @ 18:57:01
Postat av: sara

och hur man lyckas ta fem killar på samma gång, mouge

2007-12-21 @ 19:05:59
Postat av: alina

haha vilket freak :)

2007-12-21 @ 19:08:31
Postat av: Anonym

mogue stavade fel på förra...

2007-12-22 @ 11:25:13
Postat av: berra

ja för fan vi skulle ju starta Mogue!

2007-12-22 @ 20:48:03
Postat av: moey

NAAJS med mouge måste ja säga...lets do it!

2007-12-22 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback