SPRING 07

Jag tror stenhårt på att efter sportlovet så kommer våren-
Då är det mars, och mars räknas som en vårmånad, och eftersom jag ska vara borta hela sportlovet, gör jag den nu istället: 

                   Saker jag vill eller måste ha våren 2007

1. Skogsmullejacka-
Fast en sådan har jag redan införsaffat, en mörkgrön, går-över-rumpan-lång jacka med stora guldiga knappar, jag tänker börja använda den i nästa vecka tror jag. (kanske jag lägger upp nån bild senare, just nu strejkar min digi)
2. Vita Fred Perry skor (med rosa detaljer)
Gissar att dom är lite dyrare än min budget tillåter, och jag har ännu inte prövat dom på, men OJ vad jag måste ha dom, om ja så ska diska i en vecka hemma....(och alla som har sett mej diska vet vad jag tycker om den saken...)

3. Multirandiga strumpbyxor
Risken är stor att man ser ut som ett dagisbarn, men jag tänker strunta totalt i det denna gång, jag vill ha strumpbyxor i brunt, blått, senapsgult, rött och orange. Och därmed basta.

4. En väska med axelrem i vitt skinn
Såg en från Esprit förra veckan, då den kostade närmare tusenlappen får jag nog tänka om lite...men det måste ju finnas billigare alternativ! J
ag vet att vita väskor ofta är fula, och att alla tredsättare altid avråder en från att köpa en, men det har faktiskt inget med saken att göra, egetligen.

5. Solglasögon med mintgröna bågar (görna pilot-style)
När man på hösten lägger undan sina solglasögon tänker man alltid "varör använde jag dom inte mer? Nu är det ju nästan ett år tills nästa gång." Så i år ska jag skaffa mej ett par tidigt, och sen använda dom tills jag spyr.

Och sen behöver jag bara skaffa en söt pojke att hålla i handen, lite swarkowskis till mobilen och WOOPS
I'm high fashion



//mmmoa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback