Listan



                                                                   Hollywood-kiss-ass-filmer- 
                                                                           jag faktiskt gillar 



                                                                        1. Thelma and Louise 
    
  
Bästa roadtrip-movin jag sett om två girls som råka skjuta en man, rymmer först för det, men sedan inser att dom även rymmer från sina crapy lifes, dom blir vilda, galna, och dom stöter på en ung Brad Pitt med par överkropp och sexpack...I mean, whats not to like?


                                                                  Nothing Hill

Jag har skrivit om den förut-och jag skriver om den igen. Den är klyshig, slutet är långt ifrån oväntat, det är med Hugh Grant som jag igentligen får svaga spykänslor av, men vafan, It's still Nothing Hill. 


                                                                Greas

När man var liten, tyckte alla om den, nu plötsligt så är det geeky att gilla den och man ska helst kunna säga att man Alltid har hävdat att den har dåligt manus och fåniga high-school klycheer, men jag tänker inte ändra mej!
Den är Pink Ladies och T-Birds, den är stora tjolar och brylkräm, den är Greaaas.

//moe whit the little toes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback