OMG WE ARE OVER 200



Mitt förra inlägg, som jag la upp för typ 30 sekunder sedan, var det 200drade inlägget! Herregud, jag är chockerad,
lisa, we have just 300 up to the 500 limit! Och vi har en hel sommar på oss innan vi firar ettårsjubelum....

Under andra delen av juli och första halva delan av augusti kommer vi förresten här på bloggen ta ett break, det är inte därför att vi är trötta på att blogga, utan för att vi helt enkelt inte kmr ha datorer tillgängliga (I'm I right Liz?) Men detta återkommer jag till senare. 
Men sen kommer vi tillbaks lagom till skolan börjar och då har vi en hel massa grejjer att skriva och blider att lägga upp! Wait and see... 

   Nu blev jag så glad av att vi har orkat skriva 200 inlägg (jag undrar vem av oss som har skrivit flest, en regnig dag kan vi kolla upp det....) att jag bara vill skriva TACK TACK och PUSS PUSS till alla som läser. 

Soliga Svettiga Sommarkramar from MOOEE

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback