Betsey Johnson

Jag har blivit kär.
På riktigt denna gång, igen fjutt-romans som håller i en vecka och sedan bara går upp i rök. Ingen passionerad fling som sedan bara blir tråkigt när spänningen har lagt sej.
Nej, jag är rlitgt, ritkgt In Love.
Whit Betsey Johson.

Det är hemskt att hon inte bor här, att jag måste åka över hela atlanten för att få gå i hennes affär med hennes klänningar som man kan drunkna i. Det är också hemskt att jag inte ägen någon av hennes verk, den skulle vara number one mood swinger när man känner sig lite blue.

Här är några av hennes skapelser:


image63image64image66

image68image71image72


Är inte alla underbara? Förstår ni att jag är djupt förälskad nu?
Jag kan se mig själv i varrenda en,
Nummer ett, småblommig med ett brett sidenband i midjan, kan man ha på bröllop och skolavslutningen. 
Nummer två är En sån där klänning som alltid funkar, även på vintern, då man kan ha den till stövlar och stumpbyxor och kanske en kofta över. Nummer tre är nog min absoluta favorit, på något sätt, som jag absolut inte kan motivera varför, tycker jag att den påminner om mig. En varm dag på stan med den där och en vacker pojke, det är något att drömma om i detta höstmörker det...
Nummer fyra tycker jag skulle passa perfekt på t.ex midsommar och alla sommarens trädgårdsfester. 
Den skulle också funka att ha utomlands när man slår klackarna i taket ;) 
Nummer fem är nyårsklänningen nummer ett, med svarta tights och en spektakulär uppsprejjad frisyr med ett champangeglas i handen.
Och nummer sex, tja, den sätter man på sig när man kort och gott behöver lite sex-appeal.

Tjohej!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet! Hon är helt jävla underbar:D

2007-11-26 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback