Dagens visa

Den här dagen började jävligt dåligt (med undantag av moas fina inlägg :))
Dålig hårdag och fet finne på näsan, trött och skoltrött som aldrig förr och blåsvarta ringar under ögonen. Cyklade till skolan i förbaskat nollgradigt gråväder och var allmänt sur.
Men sen fick jag tilbaka mitt engelskaprov, och så drog jag i mig en kopp kaffe, så det blev lite bättre.
Sen gick jag hem och drog i mig två koppar kaffe till och lite choklad och blev stolt över att jag pluggade jättebra, så då blev det ännu litebättre.
Sen gick jag till friståendeträning med mitt nya lag och lärde mig typ hela friståendet och alla var så snälla och fina och gulliga och det gick bra och jag var glad så då blev allt skitbra.

Så, tack för denna dag till alla som har förgyllt den för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback