Det var tider det...

Hahaha.
Jag kom precis på en sak, appropå ingenting liksom. (jo, jag tänkte på fester förresten)
Jag mindes tillbaka på min "haloween fest" i sexan. I sexan liksom!  Det  var ju typ tre år sedan, det känns inte alls som det var länge sen...
jag bjöd in ALLA tjejer i klassen, för det var klart man bjöd alla, sånt reflekterade jag inte ens över.
Och sen sa jag att man skulle klä ut mig, och själv så hade jag en ailienmask (självlysande) på mig när jag öppnade dörren och skrek WRRRAAAAAHH.
Jag var helt enkelt väldigt väldigt barnslig.
det är jag i och för sig fortfarande, om man ska vara petig. Men i alla fall.
jag saknar den tiden, då man kunde göra nåt sånt utan att reflektera.
Tanken av att göra det i dag får mig att småle och samtidigt rysa av pinsamhet.
Det är lite sorgligt.
puss moa


Kommentarer
Postat av: Alina är bäst

haha med den konstiga bålen. jag kmr ihåg det såp väl, jag hade blått hår!

2007-11-21 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback