Moas underbara idé

Underbar idé, är följer svaren:

1. vad önskar du dig mest av allt just nu?
Det låter ofantligt töntigt och klyschig, men det som står högst på min önskelista just nu är frihet. jag är trött på att alltid behöva passa jobbiga tider och komma hem halv elva på lördagskvällar.

2. Vad är den knäppaste tvångs-tanken du har fått?
låt mig tänka. alltså, jag är rätt så befriad från tvångstankar, men om jag måste säga något så kommer jag ihåg när jag var liten så lurade pappa i mig att man fick böta om man gick på strecken mellan stenplattorna på gatan, så det gjorde jag verkligen aldrig.

3. Har du någonsin fått g på ett prov? (svara äärligt)
förutom på G-delar så har jag fått G+ på ett No-prov en gång. jag tror jag fick det på Hkk'n en gång också.
hehe.

4. Är du kär/vill du vara kär?
jag är tyvär inte kär i någon just nu, men jag skulle gärna vilja vara det (och dessutom skulle jag behöva det i dessa mörka tider...). det är chill att vara glad en hel dag för att någon har sagt hej till en.

5. Favvobloggen just nu?
sorry att jag tjatar men
Moderniteter är min always-favorit. Underbara Clara är faktiskt inte heller så illa.



Mina frågor till MOE!

1. Vad önskar du dig allra mest just nu? (kan vara bra för mig att veta, hehe)

2. Hur många tjocktröjor har du egentligen?

3. Berätta hur du vill att ditt framtida liv ska se ut!

4. Du verkar ju aldrig vara trött, vad är ditt trix?

5. Vad är det pinsammaste du har varit med om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback