Vintern kom och sög livet ur alla kastanjelöv i Björns trädgård


Vintern kom och sög livet ur alla kastanjelöv i Björns trädgårdd'accord
Jag tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder här på bloggen, den ser så torr ut, så jag bläddrade runt lite i mina mappar på datorn. Då hittade jag dessa. Herre gud! Bilden här ovan är tagen för 21 dagar sedan, och då var gräset fortfarande grönt. Jag var verkligen inte beredd på vinter, jag har varken vinterskor eller vinterjacka eller energi att ta mig igenom denna långa mörka årstid.

Detta var för övrigt när jag höll på att fota lite till min nya
Modette-sida, så jag passar på att göra lite reklam för den, hoho!

29 dagar till min fölsis, i alla fall någonting att var glad för i vintermörkret.

(ps, vad diggar ni rubriken, inspirerad av min strindberg-text, höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback