Test Test Test Test Test Test Test


Jag har läst kommentarerna på Sexxy baby inlägget, och först så måste jag bara berömma och tacka alla ni läsare som kom med en massa tipps (utom putte, du kan slänga dig i väggen!)
Jag blev supersugen att testa alla, och som jag lovade skulle jag testa alla, och det har jag också gjort!
 Här nere kommer resultaten, enjoy!

Chockladmoussen. 
Mohinders superroliga tipps, dessutom var det ju väldigt gott (halooo jag tar vilken anledning som helst att få lite chocklad...¨
Det var väldigt sensuellt om man säger så, men o så kladdigt det blev! Av chokladmoussen altså...intenåt annat! 
INBILLA ER INGET NU! 
Men mjo, det får nog 3 hjärtan av 5, somsagt, sexigt men o så kletigt. 

Rollspel.  
Testade jag, tippsat av Silvia Bernadotte (fan vad kul att du heter samma namn som drottningen by the way, det måste ju kännas ganska ballt...)
Jag och testpanelen, som vill förbli anonym, tills vidare i alla fall, testade på lite olika roller, vi visste inte riktigt om vi skulle klä ut oss, likom, köpa dräkter och allt, men vi tog det säkra före det osäkra och tåget till butricks och shoppade lite olika kostymer, här kommer de olika varrianterna:

Jag utklädd till grönt slemmigt monster och TP utklädd till pumpa.
Nja, det här gick väl inte så bra..TP blev så hemsk rädd när jag kom ut från badrummet och skrek och hade den där gröna masken på mig, och eftersom TP hade på sig sin oranga pumpadräkt som liksom var rund så ramlade TP omkull och rullade ut i köket, där dräkten sprack och TP fick lite skuldkännslor, den hade ändå varit ganska dyr...men då gick vi raskt över till kostymer nummer två:

Jag sjuksköterska och TP skadad soldat.

Gick betydligt bättre, TP tyckte det kändes tryggt där jag komm med en ambulansväska och började linda in TP i bandage. Dock kom vi så in i historien (Ryska Vinterkriget körde vi med) att vi glömmde bort allt annat, vi satt bara och pratade tills vi blev så trötta att vi somnade...

Jag utklädd till bunny och TP till Hugh Heffner

Nej, inte heller bra, TP blev rädd igen eftersom en kanin bet TP när TP var liten...så vi fick helt enkelt sluta där.


JAg måste säga att det här int evar det bästa tippset, i alla fall inte för mig, kanske funkar om man är lite mera galna eller vad man ska säga...får 2 hjärtan av 5, det är ju i alla fall väldigt annorlunda och orginellt.

Jag går över på nästa test...

Haj-inspirerat sex.
Insänt av Chandler (är du kille eller tjej, det framgår inte riktigt på namnet...)

Jag måste säga att detta inte funkade bra alls, vi visste väl inte riktigt hur vi skulle göra, så jag satte på mig ett bar huggtänder och TP en hajkostym, dock blev det väldigt varmt där inne i kostymen (gjort av gummi) så TP den stackars sötnosen svimmade...och mina huggtänder fastnade i mn munn så jag fick gå runt så i flera dag innan jag fick gå till tandläkaren och få hjälp att dra ut dom.

JA kan inte riktigt sätta betyg på denna så det får vara öppet, om nån av läsarna vill testa så får ni gärna kommentera hur det gick sedan!


String och mjukisar.

Funkade jättebra! Tryggt och hemvant tyckte TP, och det var väldigt bekvämt för mig också, lätt att få av dessutom! Prefekt perfekt! Tack Marre, du är värkligen en räddare i nöden, TP hade tröttnat och var färdig att gå hem när vi kom till ditt tipps, men blev mycket possetivt överaskad, jag måste säga att jag tror jag ska fortsätta med det här långt framöver!
En guldstjärna till dig marre!
Får FEM hjärtan av fem, och en massa pussar och kramar.

Hoppas ni kan ha använding för mina tipps små vänner, och att även alla som känner som Putte kanske kan vidga sina vyer lite :)
PUSSAR



Kommentarer
Postat av: silvia bernadotte

men yh det är ju jag drottningen.superbien testat

2007-10-29 @ 13:15:58
Postat av: chandler

male, and im not gay!, i've got a wife, monica and this shark thing's working out really well for us. can I beeee any more hot?

2007-10-29 @ 13:17:50
Postat av: mohinder

som forskare vet jag att choklad utöser endorfiner precis som sex, så det blir kaka på kaka man blir skitglad efter en choklad mouse kväll

2007-10-29 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback