Tv-hösten

Okej. Nu när hösten är här på riktigt så måste jag ju skirva ett inlägg om hösten 07-sett från tv.

Greys Anatomy
Alla som inte redan ser den, Börja! NU!
Jag tycker det är den ultimata tv-serien som är lagom serriös, kul, har en bra blandling av kärlek, hemskheter, och så lite sexxiga läkare.

Ugly Betty.
Nya säsongen börjar den 23 tror jag det var...trodde serien var lite halvlöjlig när jag hörde konceptet men det är faktiskt skithärlig! Plus att hon är min Idol, man märker ju att hon är 100 000 gånger över alla modeslavar som inte fattar annat om livet än att tjäna pengar så att dom kan köpa löjligt dyra kläder och accesoarer.

Du är vad du äter.
Anna Skipper är min andra Idol, för att hon är en femtio-årig tant som har blonderat hår, fejk-tuttar och alldeles för urringade kläder. Ändå kallar hon dom hon ska hjälpa för gättar och säger typ "Ja här var vi ju riktigt mycket fett. Du är ju faktiskt tjock på ett maskulint sätt" och klämmer på en tjejs mage.
Och det ända hon kan göra är att hålla med.
Men till hennes försvar (Annas) så är hon alltid väldigt snäll i slutet på programmet och berömmer deltagaren nästan överdrivet mycket.

Som sagt, genialiskt.


Att vänta på.
Bok-serien Gossip Girl- som handlar om några övedrivet bortskämmda, världsfrånvända och brattiga ungar på upeer east side Manhattan som man verkligen dör på men samtidigt inte kan låta bli att drömma om att vara, har blivit tv-serie i USA. JAg hoppas att någon vettig kanal köper in den och visar snarast!
Svt tycker jag skulle sattsa på den för att vis att dom inte alltid är supertråkiga bara för att dom är Public Service.
Plus att man slipper all jävla reklam.
Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback