Balklänning?


Okej, jag vet att Björhagens skolas bal för niorna inte direkt är the shit. Det är liksom inte en viktig händelse, utom för dem inblandade.
Jag ursäktar mig med att jag lägger min tankevärksamhet på detta Balklännings-dilemma för att jag i snart tio års tid (herre jesus altså!!) har gått på Björkhagen, och därför nästan lika länge drömt om avslutningsbalen som något almost magiskt.

Men till saken. Denna fina klänning hittade Lisa (berra2) och Sarre åt mig på Beyond Retro i början av veckan.
Och den är riktigt, riktigt, riktigt fin. Den är som en prinsessbakelse. Med kristyr. Och pudersocker.
Men går den att ha på balen? Jag var runt lite i stan i dag och hittade några möjliga kandidater. Men ingen som gräddtårtan.

Så, vad säger ni? Hiss eller diss???


image204

Kommentarer
Postat av: milk

hjälp vad fin

Postat av: sara

hiss;P fast du kan ju alltid leta litte spontana/banana

2008-04-27 @ 15:09:48
Postat av: Anonym

HISSSSSSSS

2008-04-27 @ 20:05:00
Postat av: mo

hisshiss hurra!

2008-04-28 @ 18:37:18
Postat av: Alice

Lovely! (jag ÄR en bakelse i min! haha den har spets och allt!)

2008-05-07 @ 18:29:34
URL: http://whatseatingalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback