Förkylning tjohej

Tänk, är man synsk så är man. Sitter nu här i mammas gamla asfula snygga kofta och halsduk, huvudet fyllt av blytung bomull. Släpade mig till skolan för att göra nationella porovet, som ändå gick bra. Satt och klunkade chai medans och då är ju livet fint. Resten av eftermiddagen planerar jag att plugga lite, för vi gör ändå LITEgrann i skolan, även om det inte känns som att man lär sig ett smack. Dikter ska analyseras och vi har glosor för hela slanten. Kanske jag ska sy min klänning, nu när jag äntligen har köpt tyg och så. Om jag orkar. Ska man lita på min synskhet siar jag om att jag kommer sitta här och stå i kylsåpet om vartannat hela dagen fram tills att Grey's Anatomy och Top Model börjar. Någon mer än jag som helt har tappat suger för Grey's för övrigt? Jaja, tv är ändå bara meningslöst. Ok, nu känner jag att detta inlägg också börjar bli rätt meningslöst, men det är så det är när man inte har så mycket annat för sig.
Ni får hare så bra allihopa och krya påre Moey

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback