Hej bloggen!


Ja lisa, vi borde alltid vara hemma och sjuka, för bloggen skull! Eller kanske i alla fall ta oss i kragen lite oftare haha, i alla fall moi.

Jag kollar på sjunde himlen! Altså jag älskar den serien, mest för att jag blir så himmla glad att jag inte bor i en kristen amerikansk familj med en pastor till pappa, där man måste fråga om lov innan man börjar dejta en kille, och dessutom blir skickad till terapi när man ha en sexuell relaiton.

Jag mår bättre nu! I morse var jag jag en täppt snor-boll som inte pallade ens göra te, men nu är det bättre efter lite Harry Potter läsning och en chokladkaka!
Men nu ska jag leta upp mat åt love, puss bloggen!

Och vad gör du själv Liz?
Berätta om dina dagliga funderingar- tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback