greetings from india

Kära bloggen,
som ni vet ar jag i Indien nu. Och jag tankte att nu nar jag har hittat en extremt seg, men anda internetuppkopplad dator, sa kan jag ju ge ifran mig ett livstecken!
Jag lever och frodas, nastan i alla fall. Jag har vart magsjuk och det Sög. Men jag ar frisk nu i alla fall.

Just nu befinner jag mig i en liten stad (=ungefar som goteborg) som heter Kolhapur.
Det ar en riktig rora, manniskor overallt och valdigt smutsigt, men det ar anda trevligt. Jag pallar inte skriva ner allt som ar annorlunda fran hemma, det skulle vara lattare att bara skriva det som ar likadant, for det blir inte manga grejer!

Jag hoppas alla ni dar hemma mar bra och har haft en fin jul och allt.
PUSSAR fran LISA


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs på magsjuka, puss på dig miss you nbigg upppp

2008-12-29 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback