drömmerier

Jag älskar att drömma. Har alltid gjort, kommer säkert alltid att göra.
När jag satt på musiken idag och lyssnade så började jag drömma, gardinerna var fråndragna och ute var himmlen alldeles blå och molntussig, precis som en varm sommardag.
Och jag drömde att fina änglavingar växte ut genom min jeansklänning med nivet, riktiga vita fjädrar, och sen skulle jag flyga ut genom fönstret och ute var det sommar och sol och varmt och jag flyger och flyger och snurrar i luften och skrattar beskymmerslöst.

Och detta gör jag jämt, och skulle jag kunna måla som det ser ut i mitt huvud skulle jag rita av alla mina drömmerier och skulle jag kunna skriva riktigt vacker musik så skulle jag skriva låtar som passade mina påhitt.

Men allt jag gör är att drömma. Och kanske passar mina fånerier allra bäst där i tankarna.

Nu har jag varit riktigt djup.

puss och gonatt

//moa

image121


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback