sommaren tjugohundraåtta

JAg känner, att en av dom bra sakerna med att man bara blir äldre och äldre, är att loven faktiskt blir bättre. Jag menar, förra sommaren med konfan och allt var nog min roligaste sommar ever. Och den 2008 ska såklart bli ännu bättre!
Jag tänker mig långa grillaftnar i kvällssol på altanen, med kompisar, inte päron, och midnattsdopp och ligga i gräset , blunda och lyssna på musik och läsa massor med najsa böcker.

Och då måste man ju såklart vara fin utanpå också, eller hur?
Jag vill ha en romantisk sommar i år, därför tänker jag också ha på mig kläder som inspererar mig till det!
Och andra också, för den delen....

image114


toppen och kjolen är från Topshop.com, hjärtväskan från Luella (tror jag..) oc skorna, med superfin snörning där fram, kanske man inte ser på bilden, från Asos.com

pussar from moi

Kommentarer
Postat av: Lisa

och FEEEESTA ska vi göra i sommar!!! ETT MÅSTE!!

2008-01-14 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback