sommarnollniohärkommerjag


Jag sitter och försöker göra upp sommarplaner i mitt huvud. Såhär ser min vision ut
(som säkert kommer brista på flera punkter)

12 juni
Slutar skolan yesyesyes.

Resten av juni
Planerar jag att ha ett jobb att käna lite cash på. Så kravlöst som möjligt tack.

Första delen av juli
Förhoppningsvis Frankrike med mam. Ryan air fryger en till Paris för 700 rikstaler, tycker jag är helt okej faktiskt!

Andra delen av juli 
Hemma. Och så vill jag till Köpenhamn jussteja! Nån som kan tänka sig att följa med?  

Första delen av Augusti
Till dalarna m. släkten om det funkar med alla andras planer. Och Göteborg med mina vittra-vänner förstås!
Jag och Rasmus har redan börjat planera vad vi ska ha med haha.



Italien två sommrar sedan. Inte helt fel måste jag säga. Haha märks det
kanske att jag har sommarlängtan?


Rolig dörr jag hittade när vi var ute och promenerade förra sommarn i Köpenhamn.

kisskiss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback