Vittrrrraaa (gaah!)

Ibland blir man lite sådär irriterad på sin skola. Jag är säker på att alla blir det nån gång. Just nu är jag irriterad därför att Vittra (mitt gymnasium, f.d L'estradska) är en sån jävla lat skola.

Dom verkar helt enkelt inte bry sig! Oj, matteläraren är sjuk i en hel vecka (eller hemma med sjukt barn då, big deal) men Nej ingen kan ta över. Och Oj vi har prov nästa vecka och Oj Oj Oj nu vet ju ingen hur man räknar de förbaskade ekvationerna.
Och jag är inte den som klagar på att ha för lite lektioner, men när man är i princip ledig två dagar samma vecka på grund av inställda lektioner kanske det är rätt att sätta in lite extrapersonal? Eller är jag bara dum i huvet nu?

Plus att jag fick veta idag att maten på Vittra kostar 20 spänn per portion för skolan. Maten smakar absolut skit.

Tur att man har trevliga sepen att umgås med i alla fall haha!

pusss



Kommentarer
Postat av: Caroline

Men moa! varför negga när du typ är ledig i två dagar??? det är typ ingen som skulle göra!!:P bara du! ^^

det är ju ingenting annat än NAAAAJS! ^____^

i min förra skola dog vi varje gång det kom vikarier:P

2009-01-23 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback