Lista dö lisa skriver

hej lista i dag igen. från soous.blogg.se och jag orkar inte göra länken klickbar :P

Favoritcafé: typs Blå Lotus.
Favorittidning: ehm. DN?
Bästa saken som händer i höst: vet inte.
Favoritplagg i garderoben just nu: INGET. jag är grymt trött på allt just nu. fast det får ävl bli blåa cheapsen. fast dom är sönder.
Längd: 163 cm cirkus
Vanligaste färgen på mina kläder: venne, typ jeansfärgat på underkroppen i alla fall :)
I höst kommer jag att gå klädd i: kappa. och jeans. dötrist.
Men absolut inte i: fjällrävenn, mjukisar och uggs samtidigt. eww.
Mig själv med tre ord: blond blåögd medellång (kort sagt skittråkig)
Jag tränar: gymnastik :D
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: typ nollställd.
Är det nåt du absolut inte äter: nja sill?
Kläder just nu: det är hemligt :)
Vad sa du senast: "okej"
Fisk eller badkruka: fisk typ
Spelar du nåt instrument: gitarr?
Morgon- eller nattmänniska: natt..
Sparare eller slösare: äckligt snål. fast jag slösar typ bort jättemycket ändå. fast inte på något riktigt. äh dö
Bästa film: typ forrest gump :)
Har du några homosexuella vänner: vet inte :D
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jao
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 ?
Vad ska barnet/barnen heta? äh orka tänka på det nu. eller pixie
Bio eller promenad: bio. om någon annan betalar.
Är du kittlig: japp
Stjärntecken? skytt
Rädd för insekter? nja
Största svaghet: typ besserwisser, pratar utan att räcka upp handen (det är ett G-mål i svenska att kunna o_O). jag typ stör mej på ganska mycket på mej själv.
Det här är jag bra på: gymnastik?
Bästa bok? harry potter. och i taket lyser stjärnorna.
Chips, morötter eller godis? choklad
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? tror inte det. inte tatuering i alla fall.
Stökigt eller välstädat? välstädat o_O
Vilken hand håller du gaffeln i? beror på om jag äter med kniv också
Gillar du att sjunga? skriksjunga ja
Anser du att du är stark? hyfsat. fast inte så värst i armarna tyvärr
Använder du knark? I wish. skoja
Kaffe, te eller inget? kaffe. fast ajg har typ slutat dricka det för att jag aldrig kan somna.
Har du en besatthet?
Bästa vännen? lisa-klanen och gymparna :)
Civilstånd: ehm..
Gillar du någon? jo då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback