lista

Dagens låt: punkdrömmar - [ingenting]
Dagens frisyr: utsläptt med hårspänne på luggen
Dagens smink: nix
Dagens händelse: fotokurs @ lava
Dagens planer: fotokurs @ lava men det har ju redan vart så att sitta vid datorn resten av kvällen är det jag brukar göra. men jag borde jobba med bokpratet.
Dagens vill ha: ny mobil >_< det lät helt sjukt när jag skulle ringa
Dagens saknad: en riktigt kul träning
Dagens drog: vatten
Dagens tråkigaste: sista dagen of the lov
Dagens finaste: hmm
Dagens måste: tja man måste borsta tänderna?
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: nada
Dagens mat: o'boy till frukost, köttfärssås&ris(?) till lunch, apelsin till mellis och kycklingwok&ris till middag.
Dagens sjuka: jag är frisk?
Dagens kärlek: vet ej.
Dagens mående: bara fint.

oj oj oj vad jag är fantasifull :)
/LISA

(lista snodd från pinky.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback