Praoveckan

Nu ska jag väl ha nån slags lista här över min vecka på esvätä (svt, red. anm):

Veckans sötaste:
Klart recpetionenkillen som jag redan tjajat om så mkt så det ska jag inte göra (men för er vännerfans därute som inte läser detta men i alla fall, så ser han ut som Phebees brorsa Frank, fast mkt snyggare, jummi)


Veckans fulaste:
MIn hosta- så fort jag hade kommit på nåt smart att säga så blev jag helt ivrig och ur min mun kom då HÖRHÖRHRÖRHRÖ- det lät som jag hade ätit ett ciggpaket till frukost liksom >.<

Veckans mesta:
Kanpposhinos, och nej, jag har undersökt saken, det heter visst inte det på riktigt (och här har jag gått i en vecka och lurat i alla det...:P) men jag tror jag har druckit femtio sånna i alla fall, ush jag mår illa bra jag tänker på det

Veckans minsta:
Jobb- helt klart. Fan, jag jobbar femtio gånger mer i skolan liksom, här var dagarna:
9-13 läsa tidningar och dricka kaffe (och nårga cola hrmhrm)
Sedan går man på lunch i en timme, kommer tillbaks, åker med ut i några timmar, åker hemmåt vid tre...ganska skönt men jväligt trist om jag ska vara ärlig (fast repotagen var himmla häftiga att vara med ut på XD)

/MOE IN THA FLOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback