'

Dagen:
Seg som bara den, två SO lektioner på samma dag o_O...Skulle igentiligen varit på seglarscouter, som börjar om cirka 4 min, men jag oorkade inte....jag åt kakor och kollade på 70-show i stället.
dagens oufit:
Blommiga (löjliga) trumpor, ljusa stuprör, randig pike, ljusgul sjal...håret som vanligt helt ostylat och inga som helst smycken, tråktråk.
Dagens bästa:
Kan fan inte komma på nåt...skulel vara maryland cookies då :P
Dagens sämsta:
Were to start? Bortvirring i skogen (orietering) tepåsar som bara går att använda till EN kopp varmt vatten, sugig tv-tablå, smink-som-går-bort-efter-fem-minuter-bajs, linser-som-ploppar-ur-hela-jävlä--tiden, och tillsist Reinfeld, eller hur man nu stavar det, ska jag stå ut med hans röst i fyra år, och ska jag bli bedömd i ordning i skolan? (mvg++ höhö)

hejsvejs.

ps. jag har gjort illa läppen, jag hade en papper mot och så ryckte jag bort det och så AOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback