...

Jaha, man borde väl blogga lite denna dag också, även om jag inte kan komma på något roligt ämne att blogg om. Min dag har sett ut såhär;

11.30-
går upp, är inte direkt roseskimmrande om man säger så...äter lussebullar till frukost/lunch och sitter och stirrar ut i fjärran i en timme.

ca. 13.00
Följer med ut på en familjepromenad för att man ska det. Då mår man bra och blir pigg. Blir dock bara ännu tröttare.

14-18
Försöker plugga lite, inser att jag kommer få IG på hemkunskapsprovet imorrn eftersom jag måste ha missat något häfte där svaret på halva instuderingsfrågorna står. Blir jätteglad av denna upptäckt. Svär lite. Mycket.
Skriver klart min NO-hemuppgift och inser att Roberth Ström är så infernaliskt korkad, läser lite texter han skrivit på sourze.se och skrattar och fasas och det börjar klia i fingrarna över att skriva ett riktigt dräpande mejl till honom.
Inser sedan att han bara skulle skratta åt det. Kväver mina lustar.

18-19
Äter uberstak mat som får mina ögon och näsa att rinna.
Blir därför inte mätt. Dricker en liter cola istället för att kompencera lite.

19-20
Läst bloggar, suckat lite, suckat lite mer, insett att jag måste ringa nån och fråga alla tråkiga hemkunskapsfrågor.
Denna någon kommer inte få det kul kan jag ju säga. Har lust att ta ett bad men jag orkar inte masa mig ner i källaren.
Inser när jag läser alla bloggar att jämfört med dem har jag inget liv. Inget som är nåt att räkna med i alla fall.
Och jag borde inte beklaga mig över det för det finns så många som har det värre.
Jag vältrar mig i mina i-lands problem.
Sedan bitchar jag över det.
Cirkeln är sluten.
Längtar efter sällskap, nån som vill komma över och muntra upp mig?

Nej, jag tänkte väl det

kyss och smek moetoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback