morgonstund har guld i munn

Okej, det är väl inte riktigt morgon fortfarande.
Men i alla fall.
Jag sitter i pyjja och min frukost består av mandariner, kaffe och lite av godiset jag inte åt igår (har ni testat att äta smågodis på morgonen, godare än vad det låter som)
Jag behöver inte göra något på hela dagen, utom några små läxor och lite barnpassning (CASH) ikväll, som jag dessutom tycker är ganska kul. Funderar på att köpa små julklappar till dem.
Vad köper man till en 8 årig tjej, en 6 årig kille och en annan 2 årig tjej? JAg får gå in på BR och fråga :P
Om jag pallar, som sagt, inget är ett måste....
Och om precis 4 och en halv dag så slutar jag för denna termin, och då är det bara en ändå fjuttig termin innan man får lämna B-hagen. Och jag längtar efter sommaren.
Men först är det ju jul! Och om jag har varit snäll, vilket jag naturligtvis har, så får jag allt jag önskat mig, plus snö!

Glada kramar mmmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback