roberth ström <3 george bush

hej det var jag, .... som skrev inlägget. jag håller inte med roberth ström som nån trodde^^(loov) iaf så vill moe ha tebax inlägget men de va borta och jag orkar inte skriva mer än att han är överdrivet dum i huvudet, och att han säger att han är en "som läst på"?^^ mm jo.... läs hans andra texter, dumdum i huvet. så fan heller att han gjort det bättre, om det hade vart typ al gore eller nån annan skulle saker o ting, miljö, irak, allt, troligtvis löst sig mycket bättre. george bush löst hela saken på ett så osmidigt sätt det kan bli(kan bli värre men iaf, allt kan vara värrre)sen är det ju han, GB, som startat hela terorism grejen det är hans fel att vi är så rädda för det, och att det är en del av vår vardag. hans kamp mot terorismen har bara fått motsatt effekt.

han, RS. skrev iaf

Att folk generellt har en bild av George Bush som en korkad fåntratt har jag förstått. Vad jag inte har förstått är att utan Bush hade vi haft inbördeskrig i Irak. Iran hade skjutit av sina nya kärnvapen emot Israel. NordKorea hade rustat upp än mer. Bin Laden hade fått härja fritt. Nej det vore på sin plats att tänka lite innan man bildar sig en uppfattning. Bush är bra för oss men sämre för USA brukar jag säga. Vem skulle annars kämpa emot diktaturstater? Vi i Europa tror ju på den så kallade tysta diplomatin. Det har vi sett vad det leder till! 

 /roberth ström en som läst på

hare g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback