I have to say I'm sorry

Ja, för på sista tiden har jag inte varit annat än en urusel bloggare. Men, jag ska berätta varför.
För att, dom senaste veckorna har En sak snurrat i mitt huvuvd, skolan.
det är sorgligt, men ofrånkommligt, jag har mentlat befunnit mej i skolan hela tiden.
Orsaken: alla dessa förbannade läxor.
Och jag vet att det ine hjälper att svära över dom, vara arga på dom, vara arga på lärarna, vara arg på sin egen lathet.
det ända man kan göra är att, just det, göra dom.
Och det har jag gjort, fösökt att göra i alla fall, och jag säger inte, att det är därför jag inte haft tid att blogga, men, jag har inte haft något att blogga om, därför att jag är säker på att ni inte är itreserade av pluggscheman eller till vilken dag min matteläxa är.
Men i alla fall. Där är förklaringen,
dry your eyes and move on biatches

//MOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback