Påfylles

Eftersom det i dag är endast 1009 dagar till min artonårsdag så tänkte jag börja skriva på min önskelista!

1. En lägenhet
Om jag inte får ett eget porslinsskåp kommer jag dö snart! Jag är så trött på hundra likadana blåa höganäs-koppar. Jag är trött på allt med att bo tillsammans med folk egentligen. Så jag vill ha en egen lägenhet som jag kan ha hur stökig som helst och hur välstädad som helst, hur omaka koppar jag vill och musik på när jag vill och vilken färg på taket jag vill. Den ska ha ett stort ljust vardagsrum med en stor plufsig soffa som lätt kan göras om till dansbana, ett litet loft där jag hela tiden målar om och tapetserar, ett litet fint kök med en stor fruktskål och tusen enorma tekoppar i, och en toalett med kristallkrona i taket.

2. Ett höj-o-sänkbart skrivbord
Därför att jag får så jävla ont i rumpan av att sitta ner. Den typ förlorar känseln, får träningsvärk och blir förlamad på samma gång. Fatta vilken plåga det är för mig i skolan, och sedan när man kommer hem ska man fortsätta plåga rumpan. Ändring tack! Plus att det ryktas att det är bra för kroppen i övrigt

3. Alternativt en skön skrivbordsstol
Kanske lite lättare genomförbart. För nu sitter jag på en pinnstol med en båtdyna på slash en hjärtstol som jag fick när jag fyllde tio eller så, som numera bara rymmer halva min bak. oergonomiskt.

det är bara att börja spara people

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag vill också ha en lägenhet. Mitt i stan! :P

Postat av: sarre

jag vill också, om jag hade pengar skulle du få flytta ut i dag, då kunde det bli kul :P

2008-03-09 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback