Helgen+måndag, dagboksblogg continues

Hej. Jag har varit i Halmstad hela helgen och tävlat i gymnastik. Det gick otroligt bra med tanke på omständigheterna (6 skadade och ett fristående som blev klart för en vecka sedan), men blev ingen medalj denna gång. Dock inte långt ifrån, vi låg endast 0,05 poäng efter trean. Måste erkänna att det var mitt fel. Jag föll för första gången i mitt liv på en tävling på en volt jag kunnat i åratal. Himla onödigt. (när jag tänker efter tror jag att jag föll en gång för typ tre år sedan på en dubbelvolt utan skruv också)

Den här dagen har varit rätt pissig om jag ska vara ärlig. Kom för sent till skolan som var pretty much meningslös om man räknar bort mina fina klasskamrater. Vädret har gett ordet grått en ny innebörd och det är kallt och jävligt. Var hos tandläkaren för hundrasjuttionionde gången på kort tid eftersom min tand är avbruten. Det blev en kort visit men jag sörjer inte för det. Ska ju tillbaka på torsdag så jag hinner nog inte sakna det allt för mycket!

Jag har funderat på en massa smarta saker men de har jag förstås glömt bort redan.

Mitt projekt för kvällen är att packa upp och tvätta dräkter. Fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback