the making of the blackboard


Jag kan inte påstå att jag riktigt förstod genialiteten i filmen 500 days of summer. Men däremot förstod jag definitivt genialiteten i snubbens sovrumsvägg, i form av en gigantisk svart tavla att rita upp alla sina drömmar på. Jag bestämde mig för att göra min egen.
Och så här gick det till!

Före. Usch så vitt.


1. Målaroutfit på


2. Tidningar på golvet!

3. Tvätta väggen. Slipa väggen. Tejpa runt om väggen... Å så tråkigt. Men sen...

4. Måla! Dubbla lager ska det vara.

Klart!

Det var mycket nära ögat att väggen blev ytterligare en almanacka. Planeringsfreak? Ja. Men någon måtta får det vara. Så jag beslutade att denna vägg bara får innehålla bra saker. Som semlor till exempel.
Tjoflöjt.


Kommentarer
Postat av: amanda

åå du ä så snygg å läääckööö!

2010-02-19 @ 12:57:32
Postat av: trulls

HUR VACKER FÅR MAN VARA PÅ EN SKALA???? och hur fint får det bli i ens rum på en skala?

2010-02-19 @ 15:40:55
Postat av: Shade

genialiskt, indeed

2010-02-19 @ 15:40:59
Postat av: lisa

men å ni är så fina all three of you. puss

2010-02-20 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback