Listish

 
                     MIN HÖGST OLOGISKA (OCH MYCKET EGOISTISKA)  ÖNSKELISTA TILL JULEN 06:

Ett Jucy couture sett-
Jag Vet att det är så väldigt onödigt svinigt dyrt och att jag aldrig aldrig aldrig kommer få det, men ändå, jag drömmer (A)

Alla Harrypotter filmer, böcker, CD-skivor...
Ja, jag är fjorton år och älskar Harry Potter (och när min sjuåriga lillkusin säger att det gör hon ju med så låtsas jag att jag inte alls känner mig som väldens tönt...)
Men never mind, jag vill ändå ha dom , NU!

Bodyshops Bodybutter "pink grapefruit"
Mmmm....den har den där fräshhetskänslan som Strawberrysorten saknar, men det luknar ändå ljuvligt och man jag vill bara knarka den.

En ring
Spelar liksom ingen roll vilket märke, vilken prisklass...bara den är fin, och glittrig, och gärna röd, och lagom stor, och skön att ha på, men ändå inte svår att ta av och...

Någon slags årskort på SF som gör att jag får komma in på alla deras filmer helt gratis+ rabatt på snackset-
Jag tror inte dom har uppfunnigt något sådant kort än, så jag kanske får mejla dom och hoppas att det kommer till nästa julhandel istället.

och såklart ska alla dom här presenterna vara vackert inslagna, och gjärna stå i små vackra papperspåsar som glittrar, med stora rosetter runt om, och dom ska ligga under en stor och frodig gran med en vacker utsmyckning helt i guld. Runt granen ska det stå små bekväma fotöljer och ett bord avsett endast till godis och nötter, och utanför ska snöflingor falla ner i det vackra landskapet, och jag vill gärna ha en sjö inom synhåll, och sedan ska jag sätta mig i den sköna fotöljen (iförd min Jucy, med ringen på fingret och insmord med bodyButter, och sätta på lite Harry Potter och lyssna till Krister Henrikssons röst medans jag tittar ut genom panorama fönstret och ser mörkret falla.

                                                        Marry Christmas everybody.

// Moe

Kommentarer
Postat av: Alex

Hello moe in tha flow. stammisen alex här! :D jag,love och felix porsner. har startat en egen blogg, so we can compete! www.holzblogg.blogg.se
vi är inte lika seriösa *** merry christmas!

2006-12-22 @ 21:32:58
Postat av: sara

hello gud va mysigt de lät;D har bakat choklad hela dan tror ja ska spy,BLÄ. aja om vi inte ses inan i morrn, så merry x-mas kram,på dig med lisa :D

2006-12-23 @ 17:40:44
Postat av: camille

god jul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback