The Big Truth List

Okej, nu har jag inte bloggat på fasligt länge, därför kommer en ganska hemk lista här, dadadadaa:

                                                                   The Truth List:

1. Jag lyssnar på lugna favoriter när jag badar
Det är skitpinsamt, och för mitt eget bästa borde jag inte avslöjja det, men det är sant.

2. Jag har nästan aldrig sett på ett helt vänneravsnitt utan att äta eller dricka något.
Det är väl mer knäppt en konstigt, eller kanske lite båda, men I'm telling you, man får typ problem att låta bli att äta när man sitter och ser dom gluffsa i sig kina-mat (ur vita pappkartonger!) och annat gott

3. Jag har fyra avsnitt av CLEO hemma på dvd
Okej, men innan ni dömmer ut mig helt, jag köppte dom inte, och edt var mitt i sommaren, tråkigt på landet, den kostade typ trettio spänn och dom är faktiskt roliga! Men okej, ändå, väldigt nerd.

BY-MOE

Kommentarer
Postat av: Lisa

men det var väl inte så farligt X)

2006-11-24 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback