Dagens Lista

Manliga mest romantiska huvudrollsinerhavarna genom tiderna (ellersnarare i dom filmer jag sätt än så länge ) :  

Mr. Darcy- Stolthet och fördom- bbcs version;
Spelas av: Colin Firth
Motviering: Altså, jag är så kär i den mörka och mystiska, fåordiga och löjligt rika Mr. Darcy, har inte läst boken (Jane Autsen) Men har sett dvdn mist tio gånger, han är precis en sån man blir kär i,

Noha- Dagboken
Spelas av: Ryan Gossling
Motviering:
Alla som har sett dagboken vet hur naiv och jobbig Noah är i den första scenen, när han tvingar sig till en dejt genom att hänga sej i parisehjulet och hota med att släppa taget. 
Men ni vet också hur snäll och romatisk han är sen, och OMG vad han är snygg!  Och passionerad, och humoristisk, och omhändertagande, och osäker, och...älskbar.

Jack- Titanic
Spelas av: Leonardo Dicaprio

Motviering: Behövs nån? Världens bästan, vackraste, hemskaste kärleksfilm, vill knappt se om den, den är så hemsk ;__; gör om slutet nån! Jag vill inte att Jack ska dö och att Rose ska leva utan honom i hela sitt liv, och jag önskar att alla filmer slutade lyckligt, och alla liv med för den delen.
Och jag ska våga se om den nån gång i veckan, nån som vill joina?


Kommentarer
Postat av: Cassie

Guuuud, jag blir lika kär i Jack varje gång jag ser filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback