Dagens lista

Och vad ska jag lista idag då? Jag har noll ideér, känns som jag listat lite för mycket film-stuff på senaste tiden, det får bli en jag-gillar-lista XD

Saker-som-är-superbra-just-nu listan;

Raggsockor-
Tack ni modemänniskor som kom på att det är snyggt med raggsockor, tack vare er har jag också börjat tycka det, och därmed är mina fötter varma och glada :D

Vädret-
Lagom kallt (typ 10+) massa fina höstlöv överallt och en matt höstsol som värmer men inte steker eller bländar en- just nu är nog min favorit årstid tror jag.

Anna Ternheim-
Inpulsköppte skivan och gick och var arg på mig själv för att ha slösat bort 89 spänn på något jag ändå inte skulle lyssna så mycket på. Men nu tackar jag mej själv och min dåliga karaktär när det gäller att hålla i pengarna! Skivan (den första- Sombody outside) lyssnar jag på nästan jämt jag är hemma och jag älskar Annas röst till tusen.

Hyrfilmer-
Varför gå på bio för åttio spänn när man lika gärna kan hyra vilken film man vill för en tjuga? I'm just asking XP

puus/ moatoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback