mardröm

Ja, idag är det studiedag, har sovit en tolvtimmars sömn, behövdes verkligen. Känner att jag blir helt superstressad av alla läxor som plötsligt börjar komma och att jag varken har lust eller tid att göra dom.
Men men, om sisådär 15 dagar är det min födelsedag, och jag hör till den skaran som alltid blir patetiskt glada dagarna före, och trots att jag ska fylla fjortis är helt uppe i varv kvällen före.
Men så drömde jag i natt att jag fyllde år, och fick mina presenter, och allt bestod av läppglans! Varje himmla paket var olika rosa läppglans, och jag var sjukt besviken, jag hade ju inte ens önskat mej läppglans!
 Så vaknade jag från den hemska drömmen och tänkte att Phu! Att det bara var en dröm, sedan fick jag dåligt samvete, det var ju inte så att dom hade glömt bort min födelsedag eller nåt, bara gett mej fel presenter. Så nu sitter jag här och skämms lite över mig sjävl för att jag är så sjukt matrealiserad...

hejsvejs / moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback