lista o__O

SENASTE.. ..klädköp: svsrtvita fingevantar ..matköp: kexchoklad ..skoköp: gula kinaskor från blammo ..köpta pryl: svartvita fingervantar? ..film du såg: halva tillsammans hos moa ..låt du lyssnade på: fix you med coldplay igår när jag skulle somna ..du sa: "jaa jag är uppe, håller på att klä på mig!" ..du kramade: vet inte. ..gången du var bakfull: jag är aldrig full så jag är inte bakfull heller ..båtresan: seglade i tisdags ..bussresan: åker inte buss ..gången du grät: komme rinte ihåg, förmodligen inte så länge sen ..cigaretten: jag röker inte DET ÄR ÄCKLIGT OCH OMODERNT ..drycken du drack: vatten ..maten du åt: pasta med köttfärssås ..personen du dejtade: jag har aldrig dejtat nån o.O ..telefonsamtalet var med: moa kanske? kommer inte ihåg /LIZ ps. listan var från pinky.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback